Over Adminski

Mijn naam is Agnieszka van Ruijven-Rojek

Ik heb Adminski opgericht met als missie om jou als ondernemer te ontzorgen op het gebied van administratie en belastingzaken, zodat jij je volledig kunt concentreren op het uitoefenen van je vak.

Adminski ontzorgt

Dit doet Adminski niet alleen door je vakkundig te ondersteunen in je administratie, maar ook door het verstrekken van professioneel advies over allerlei relevante zaken, zoals het optimaal gebruik maken van de bestaande fiscale voordelen.

Of je een startende ondernemer bent die vanaf het fundament ondersteund wil worden, of een ervaren ondernemer die advies nodig heeft om zijn bedrijf te laten groeien – Adminski wordt graag jouw partner in business en helpt jou in het behalen van je doelen.

24/7 inzichtelijk

Adminski gebruikt hierbij de nieuwste internettoepassingen – ideaal om je administratie op afstand en 24 uur per dag te raadplegen en te bedienen, alle zaken regel je makkelijk online, zonder een vaste werkplek en zonder bijzondere apparatuur.

Adminski zorgt ervoor dat je boekhouding continu up-to-date is. Daarnaast controleren wij of alles klopt, of de belastingen goed zijn verwerkt en of er nog andere acties ondernomen moeten worden.

Zekerheid

Voor een vast bedrag per maand ben je verzekerd van goed werk dat op tijd voor jou wordt uitgevoerd. Zo weet je dus altijd precies waar je aan toe bent. En mocht je behoefte hebben aan een complexer advies, dan kun je rekenen op een scherpe offerte.

Agnieszka van Ruijven-Rojek

Ben je geïnteresseerd in een vrijblijvend kennismakingsgesprek?

Neem dan contact op.